Zemāk piedāvājam iepazīties ar jautājumiem, kuri šobrīd ir svarīgi mūsu klientiem.

1. Es esmu pasūtījis automašīnu. Vai esošā situācija ietekmē manas automašīnas ražošanu vai piegādi?

Ar visiem klientiem, kurus potenciāli skars esošā situācija, sazināsimies personīgi. Mēs organizējam automašīnu piegādi mūsu klientiem un esam elastīgi risināt situācijas, kas saistītas ar mājas karantīnu vai citiem apstākļiem, kas sarežģī ieplānotā realizēšanu.

2. Es esmu pieteicis konkrētu laiku darbnīcā, taču man nav iespēju ierasties paredzētajā laikā. Kā rīkoties?

Piezvaniet mums vai atsūtiet e-pastu un mēs ar jums sazināsimies, lai piedāvātu labāko risinājumu šai situācijai.

3. Vai es joprojām varu pasūtīt automašīnu?

Jā, mēs joprojām strādājam un pieņemam jaunus klientu pasūtījumus. Lūdzu, sazinieties ar mūsu pārdošanas komandu, lai saņemtu detalizētu informāciju. Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nevaram garantēt konkrētu piegādes datumu, ņemot vērā pašreizējās situācijas neskaidrību.

4. Kuri servisa centri ir atvērti?

Visi mūsu servisa centri ir atvērti un strādā. Ja radušies kādi jautājumi, tos iespējams uzdot, sazinoties ar mums pa e-pastu vai telefoniski. Mūsu servisi veic darbu atbildīgi un atbilstoši jaunākajiem valdības ieteikumiem saistībā ar COVID-19.

5. Vai Covid-19 dēļ darbs pie mana transportlīdzekļa aizņems vairāk laika?

Daudzi no mūsu servisa centriem strādā pazeminātas noslodzes režīmā, kas dažiem klientiem var nozīmēt ilgāku darbu izpildes laiku. Taču neuztraucieties, daudzos gadījumos darbus var atlikt. Lūdzu, sazinieties ar savu vietējo servisa centru, lai noskaidrotu, kurus darbus veikt ir būtiski, un kāda ir centra pieejamība.

6. Ja es ar savu automašīnu nebraukšu, vai tās akumulators izlādēsies?

Nē, ja ar automašīnu netiks braukts nosacīti īsu laika posmu, tas akumulatoru neietekmēs. Volkswagen sniedz arī pakalpojumu “Palīdzības uz ceļa” gadījumos, kad radušās kādas tehniskas problēmas, un Mobilitātes garantijas ietvaros šāds pakalpojums tiek nodrošināts bez maksas.

7. Ja es nokavēšu tehnisko apkopi, vai mana transportlīdzekļa garantija vairs nebūs spēkā?

Parasti visām kārtējām tehniskajām apkopēm jābūt veiktām attiecīgajos termiņos. Visi mūsu servisa centri strādā — ja jūsu transportlīdzeklim nepieciešams veikt remontu vai tehnisko apkopi, lūdzu, sazinieties ar jūsu vietējo servisa centru.

8. Vai ir pieejams transportlīdzekļa savākšanas un piegādes pakalpojums?

Jā, lielākā daļa servisa centru piedāvā Savākšanas un piegādes pakalpojumu. Lūdzu, sazinieties ar servisa centru, lai uzzinātu par pieejamību un iespējām, kā arī apspriestu jebkādus konkrētus jums interesējošos jautājumus.